Alla inlägg den 8 april 2010

Av Matilda - 8 april 2010 16:06


Denna veckan blir det inte många knop gjorda på jobbet. Jobbar endast tisdag, onsdag och söndag. Resten av dagarna är jag ledig och det är himla skönt! Eller lördagen är inte ledig, för då ska jag göra Högskoleprov hela dagen =/


Inte gjort mycket idag heller. Bilen fick sig en vårstädning, behövdes verkligen, sen träffat angelika en sväng. Hennes lägenhet är till salu så det kom ett par och kollade på den när jag var där. Så om någon är intresserad av en stor, ljus tvåa i Karlsbergsområdet så kontakta henne ; )


Nu ska jag nnog slita mig från datorn och ge mig iväg till stallet. Tänkte att jag ska rida igenom lite rörelser till LB:1. Kollade på programmet idag och det var inte speciellt svårt, lite galoppvolter och serpentiner. Så jag kommer nog inte rida fel på tälingen i alla fall!


      


Take care!

Over and out

Ovido - Quiz & Flashcards