Alla inlägg den 26 april 2010

Av Matilda - 26 april 2010 23:11

..och inte ett dugg bra på mig. Skulle anmäla mig till Färjestads tävling i fredags, tror ni jag kom ihåg det ? Inte då!! Blir så trött på mig själv. Nu har jag dock anmält mig till Filipstad 9/5 samt hemmatävlingen den 30/5. Så nu är det hårdträning som gäller   


Hallons smäll i bakhuvudet verkar inte ha gett några större men, kanske att hon har blivit lite lugnare...Eller det kanske beror på för lite energi i maten ; )


Tog en tur på ridbanan idag och hon var såååå fin. Så rörlig och följsam! Hon kunde till och med galoppera lungt och kontrollerat i vänster varv   

På onsdag är det Madde-träning igen och det ska bli roligt att se vad hon säger. Det var 2 veckor sedan jag red för henne och jag tycker att Hallon har blivit mycket starkare sedan dess. Madde hade även påtalat på träningen förra veckan att hon tyckte att jag , Malin och Elina skulle rida Division II i höst! Jag tyckte till en början att det var skrattretande men om vi tränar stenhårt hela sommaren så kanske vi är fit for fight till hösten? Vi får väl se...


Hade en grymt rolig utekväll i lördags och fick faktiskt beröm för min nya (dyra) klänning av folk jag inte kände! Så det var inget onödigt köp ändå...  


Nu ska jag ta natten så jag orkar upp för en powerwalk innan jobbet! Dags att ta tag i formen inför Beach 2010.



Natti Natti!  

Ovido - Quiz & Flashcards