Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Matilda - 12 januari 2009 20:56



Sitter i soffan med datorn i knäet, en filt runt mig och äter salta pingviner , det är livet det :P Rätt skönt att ha två datorer då både jag o anders är datanördar...Just nu sitter han o kolla på monstermaskiner , v ilket nöje!


Var iaf inte roligt att gå upp i morse, blää. Men har ju gått upp på 100% nu från 87.5% så nu kommer jag j tjäna lite mera pengar, wiie

 Har ju bytt avdelning också så nu är jobbet helt okey.


Blev ingen ridning denna dag heller då det typ var en leråker o vattenpölar överallt och sen blåste det halvstorm ute :s så det blev bara lite pyssel och massage istället. Har även flyttat tillbaka henne till hennes gamla hage, blir nog bäst så. Hon fick även nya skor ida, så fin så :)


ska försöka komma iväg o köpa ett träningskort på träningslagret också...men nu blev det ju lite andra utgifter såsom frisör och hovslagare. Får se hur mkt jag får i lön så får jag väl köpa ett kort då.


Får ju lön den 25:e, men det är på en söndag. Får jag lönen den 26:e då, eller den 23:e på fredagen innan helgen??


Den 24:e blir det partaj i karlstad hos angelika o stefan, ska bli roligt; ) senast jag var ute var nog när vi hade inflyttningsfest tror jag, den 15:e nov...herregud var det så  längesen...hmm. Får nog ta å styra upp ngn fest här hemma tror jag


Ha de bra

kram


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards