Alla inlägg den 1 november 2009

Av Matilda - 1 november 2009 13:52


Igår blev det livat kan jag säga! Var på inflyttningsfest hos Jessica (anders kusin) och träffade en massa roligt folk. Dock så var det bara jag och jessica och resten killar på festen, men efter en stund kom det ett par tjejer till . Gjorde ett litet experiment med vad jag ska dricka framöver för att få det som roligast och inte må dåligt. Förra helgen provade jag att dricka blanddrycker och vin men det fick jag bara ont i magen av :( Så igår provade jag att dricka vodkadrinkar. Funkade riktigt bra! Fick inte ont i magen och mådde prima hela kvällen. .När jag skulle sova så var magen lite orolig och jag hade "fyllefrossa" men det gick över. Idag är jag rätt seeeg men ingen huvudvärk eller något annat, så det får bli vodkadrinkar framöver : )


Eftersom jag masade upp mig ur sängen vid 12 så har jag inte hunnit gör något nyttigt. Sitter fortfarande i pyjamas och läser bloggar. Lite senare i e.m ska jag åka till stallet och då blir det en tur på banan. Hallon fick ju sin avmaskning igår och då ska man inte rida så hästen blir svettig de närmsta dagarna (vad jag har hört). Blir nog mest skritt och lite trav bara. Så att hon får röra på benen lite...



      

över

rädd



Har lite funderingar på att ev. vara med på Madde -träning på torsdag. Dock bara i skritt och trav men det kan vara bra att få lite hjälp med lösgörande övningar och hur jag ska gå tillväga i igångsättningen...

Kollade lite på Distriktets hemsida över tävlingarn och den första var 28/2 på Karlskoga Ridklubb. Samma helg är det Göteborg Horse Show i Scandinavium, så jag hoppas att de ändrar datum. Annars så blir det nog inte så många tävlande/funktionärer den dagen..


Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards