Alla inlägg den 8 november 2009

Av Matilda - 8 november 2009 21:30


Nu har jag varit duktig och tagit lite bilder på den fina transporten : ) lyckades att montera fast transporten och köra fram samt backa med den utan några missöden ^^ hade ju varit mindre roligt om jag hade lyckats förstöra transporten/bilen innan vi har gjort premiärturen


Transporten är frabriksny från Värmlandsvagnen men de har ett nytt samarbete med CHRIST, så det resulterade i en VV Cortez by CHRIST. Framdelen är av glasfiber resten plyfa, mjuk mellanvägg samt aluminumgolv med fastgjuten gummimatta. Tror det är en kanon transport, så nu ska jag börja lastträna Hallon....


          


Känner mig väääldigt bortskämd för tillfället eftersom det är mamma oxh pappa som har köpt transporten åt mig. Så nu  ska jag se till att utnyttja den också! Bara Hallon håller sig frisk så...*peppar peppar*


nu ska jag fortsätta mitt slappande i soffan och käka chips, i morgon blir det jobb igen :/


Ha en bra kväll

Av Matilda - 8 november 2009 09:12


Sitter och är lite onyttig här på morgonkvisten med lite smågodis. Det kan man äta när som helst på dygnet tror jag, alltid lika gott.


Har inte blivit mycket gjort denna helgen förutom jobb då..Jobbade till 19 igår och efter det blev det direkt till stallet en snabbis. Mockade och fixade mat och snabborstade Hallon. Det var i alla fall full rulle i stallet! Det tvättades svansar och smörjdes sadlar för fulla muggar. Halva stallet ska ju tävla DM idag. Så Lycka till Ebba, Malin och Hanna på DM idag!!!


Transporten har inte lyckats fastna på bild ännu , det var för jobbigt att koppla på den på bilen igår. Får se om jag orkar det idag annars så får det bli i morgon.



Efter idag så jobbar jag "bara" 4 dagar, till 17 och 18, sen på fredag så åker jag och mamma till Stockholm för lite shopping och bara lite avkoppling. Den resan behövs känner jag!


Nu ska jag fixa mig inför jobbet och en heldag på Transcom

Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards