Alla inlägg den 5 november 2009

Av Matilda - 5 november 2009 09:26


När jag kollade ut genom vardagsrumsfönstret såg det ut så här;

   


<och genom köksfönstret mot innergården ;

   


Och själklart så får jag julkänslor på en gång! Tycker själv att julen är den bästa höjdpunkten på året. Det är så mysigt med alla ljusstakar som lyser i fönstren och allt bak med pepparkakakor och lussekatter. Synd att det inte är 1 december så  hade jag kunnat börja pynta lite ^^


Kruxet med snön, just idag iaf, är att jkag ska rida ut idag. Skulle ha ridit ut med MArie och Nikita men hon ligger i feber och är dålig : ( Så jag & hallon får ta oss en tur själva om ingen vill följa med??

Problemet är iaf att jag inte har några brodd på Hallon, men det kanske inte behövs ännu? Snön i sig är ju inte hal men det är vägen under som kan vara lite lurig...Får se hur jag gör.


Nu blir det frukost och sen till frisören och klippa bort en del av kalufsen , det ska bli skönt!


Há en bra dag!  

Ovido - Quiz & Flashcards