Alla inlägg den 11 november 2009

Av Matilda - 11 november 2009 08:29

...tills jag och mamma tar tåget mot Stockholm!

Ska bli så j*kla skönt att ha lite hästledigt och få shoppa loss  :) Känner att jag behöver lite nya kläder i garderoben. Har för tillfället 1par jeans att använda :(


Idag blir det jobb fram till 18 sedan stallet direkt efter det. Planer för stallet idag är inte ridning utan lite NK och lastträning! Har kvällsfodring (20.00 tidigast) så jag har ju en hel del tid att träna på att gå på/av transporten. På söndag blir nog nästa lastträning. Ska försöka få med mig pappa så han kan stänga bommen/lämmen bakom henne, så hon vänjer sig vid det. Premiärturen blir nog den 20/11 då vi ska åka till ATG Örebro och kolla tänderna. Eventuellt en liten kortare tur innan dess och sedan tillbaka till stallet.

Det är i alla fall bra härtligt att ha en egen transport för man blir så fri! Har redan börjat kolla på lite kurser som jag skulle vilja åka på med Hallon ,och då behöver man inte oroa sig för att få tag i en transport. Tack mamma och pappa för att ni köpte en transport : )


  


Nu ska jag fixa mig och sedan blir det jobbet!

Ha en bra dag : )



Ovido - Quiz & Flashcards