Direktlänk till inlägg 2 november 2009

Måndagmorgon

Av Matilda - 2 november 2009 08:20


Sitter och äter lite frukost innan jag börjar jobba kl. 09.00 När klockan ringde idag så hade jag gärna lehat kvar och sovit en stund till. Det är inte hälsosamt att gå upp innan man är pigg på det ^^


Helgen har annars gått i 100knyck med inflyttningsfest och stall. Halllon har dock blivit försummad och har endast fått en promenad/longering (igår). Denna veckan så ska hon få röra på sig lite mer. Idag tänkte jag ta ett pass på banan med lite lösgörande arbete. Slutar inte jobba förren kl. 18 så det känns lite sent att rida ut efter det. Tror ju inte heller att någon har lust att följa med mig ut då heller...


Ska boka tid på ATG i örebro för koll av Hallons tänder också. Mitt schema för november är dock inte helt klart ännu (!!) trots att det är den 2.a november redan. Vi klagade på schemat när vi fick det då typ alla går till 18 eller 20. Vem går dagtid undrade vi då? Så schemaläggaren skulle kolla på schemat och ev. plocka bort lite kvällspass.

I bland skulle det vara bra skönt att jobba 80% så man får lite tid över till annat än bara jobb...


Ha en bra dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 18 juni 2010 12:54


Det var ett bra tag sedan som jag skrev här. Inte för att det har hänt särskilt mycket men har inte funnits något att uppdatera er med...   Nu har jag fått Semester och ska verkligen utnyttja den till max. 3 långa veckor, som kommer gå fruktansvä...

Av Matilda - 8 maj 2010 22:12

  NU , när jag ridit, putsat, knoppat och packat, börjar nervositeten sakta krypa sig på. Så som "Kommer Hallon gå in i transportern i morgon?", "KOmmer jag ihåg hur programmen ska ridas?". Usch och fy, tycker inte om att vara nervös.   Hallon ...

Av Matilda - 5 maj 2010 21:35


  Tävlingen på söndag närmar sig med stormsteg och det ligger redan preliminära startlistor ute. Startar som nr. 3 i första klassen och som nr. 10 i andra. Hoppas på att Hallon kan stå i transportern under tiden och mumsa hö. Får väl övertyga henne...

Av Matilda - 28 april 2010 22:48

...Har vi hoppat över vår och sommar och kommit till hösten ? Kändes så idag  när det ösregnade och blåste kulingvindar. Men försöker se det positivt; Om det inte regnar får vi inte gräs till sommarebetet och då blir inte Hallon glad.   Stall Öve...

Av Matilda - 26 april 2010 23:11


..och inte ett dugg bra på mig. Skulle anmäla mig till Färjestads tävling i fredags, tror ni jag kom ihåg det ? Inte då!! Blir så trött på mig själv. Nu har jag dock anmält mig till Filipstad 9/5 samt hemmatävlingen den 30/5. Så nu är det hårdträning...

Ovido - Quiz & Flashcards