Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Matilda - 7 januari 2010 17:47

..Facebook!!

Nu när jag har legat hemma och snorat så har jag blivit beroende av Facebook. Jag måste logga in och kolla nya statusar och uppdatera min. Dock är det ett bättre beroende än till exempel tobak eller snus, men ändå jobbigt. Blir bra när jag börjar jobba igen så jag får lite gjort än att bara sitta vid dumburken.


Hallon fick sig en ordentlig rykt och promenad idag. Vi gick och plockade granris efter vägen, Hallon åt dock direkt från träden. Hon  drog i en gren och fick ett ton snö över sig, men hon stod fortfarande och åt i godan ro. Hon är så söt ibland <3. Ägarbevis är inskickat så jag hoppas att det kommer ett nytt denna månad med mitt namn på : )


  

  


Har kollat på en ný mobil, då min gamla börjar ge sig. Den som det lutar mot är en Sony Ericsson Aino. Har aldrig ägt en Sony Ericsson så vet ju inte riktigt vad jag tycker om den.. Vill ha en mobil med bra kamera och kalender, det tror jag att den har.



Någon som har någon kunskap om just Aino modellen?


Nu ska jag ta och äta lite mat, sen blir det tv-kväll :: )

Ha det bra!

Av Matilda - 7 januari 2010 10:29


Har lyckats dra på mig ett förkylningsvirus igen så nu har jag intagit soffläge för att jag ska bli frisk. Hade ju tänkt att rida och åka till ridhus men det har jag ingen ork till nu :( Hallon har endast fått lite massage och rykt de senaste dagarna, då jag inte orkat mer...Bita på boxväggen har hon börjat gjort också (uttråkad till max) så jag hängde in lite granris till henne igår. I e.m  när jag åker till stallet får det bli lite longering så att hon kan bli av med lite överskottsenergi...Jag säger det igen;, vid sådana här tillfällen skulle man ha en medryttare så att Hallon får lite motion.



Planer för dagen är att sitta i soffan med laptopen i knäet ^^ Ska kolla runt på lite hästsidor och se om jag kan hitta något bra stalltäcke. Det hallon ha nu åker bakåt och stramar = inte skönt.


Ha det så bra!  

Ovido - Quiz & Flashcards