Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Matilda - 24 januari 2010 13:41


Det har varit fullt upp hela helgen så därför har det inte blivit någon uppdatering på länge, ska förska bättre mig till veckan.


Vad har då hänt i helgen?

Ja igår så städade vi ut julen, inte en dag försent. Tror att vi var den enda lägeneheten i huset med julstjärnor kvar i fönstren ^^ Men nu är det städad och fint. Hade lunchfodring i stallet igår så jag fixade med mat och mockning när jag ändå var där. Hallon fick lite vila igår då jag inte riktigt hade tiden till att rida. Marie var snäll och tog in Hallon för kvällen sen, tack så mycket!

Angelika hade ordnat tjejfest med lite mat på kvällen och som slutade med utgång på Statt. Riktigt roligt var det , måste göras om   


Idag vaknade jag pigg och glad runt 12.30 (acceptabelt när man kommer hem runt 4) och käkat lite frukost och kollat tv. Nu blir det till att baka chokladfudgetårta till Angelika som fyller hela 22år idag, Grattis   

Så idag ska jag på "kalas" och sen på kvällen hem till mamma och pappa på fika. Hallon får nog tyvärr vila idag också, går nog bara en promenad med henne. I veckan är jag dock ledig 2dagar så kanske ska passa på att åka till ridhus? Skulle vara så skönt att kunna rida lite ordentligt för en gångs skull...


Längtar till Scandinavium också!! Är så sugen på att shoppa! Skulle inte vara helt fel med en ny ridhjälm med bling-bling. Lite vårkläder skulle också behövas i min garderob. Så nu blir det till att spara pengar till dess och inte shoppa innan dess.


Nu är det dags att börja baka , ha en bra dag!

/Matilda 


Ovido - Quiz & Flashcards