Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Matilda - 1 februari 2010 08:25

 1:a februari idag då, och 26 dagar kvar tills vi far söderut och går på Göteborg Horse Show i Scandinvaium!!! Längtar som tusan : ) Myckte shopping kommer det bli och kolla på alla fina hästar. När man åker därifrån så brukar man vara full av inspiration som man använda till sin egen ridning.

  


Hela veckan blir det jobb men har fått ganska okey tider! Jobbar till 17, 18 och sen 16 på fredag, inga fel med en tidig fredag   


Planer för dagens ridning blir nog en uteritt i snöovädret. Jag hoppas att det inte snöar lika mycket när jag åker till stallet. Den där snön brukar ha en förmåga att snöa innanför kläderna, speciellt i nacken! Förresten så undrar jag vart tusan all snö ska få plats? Tycker att det är fullt tillräckligt med den vi har liggandes på backen. Ännu jobbigare blir det när den ska smälta bort, då lär vi kunna bada i slask   


Nu ska jag fixa i ordning mig och sen blir det jobb fram till 17.

Ha en bra dag!


  

Ovido - Quiz & Flashcards