Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Matilda - 20 februari 2010 21:55


Tror att det är första lördagen på 4 veckor som jag låter levern vila. Så nu är jag lite rastlös, skulle vara roligt att komma ut och dansa lite, men blir soffan för min del. Ska dock vara lite snäll och köra på lite folk senare ikväll...


Håll tillgodo med lite bilder som anders tog med mobilen igår. Ursäktar den dåliga kvalitén på bilderna men ridhus är inte bästa fotoateljén ; )


       


Tävlingen blev visst ändrad till 13/3 så kanske ska vara med då istället? Är ju iaf 3 veckor kvar och då lär jag hinna en Maddeträning innan. Men tror eventuellt att jag jobbar den dagen:(


Nu ska jag umågs med lite folk som kommit på besök och dricker lite alkohol. OCh jag är inte avundsjuk ^^


Ha en bra kväll

Ovido - Quiz & Flashcards