Alla inlägg den 8 december 2009

Av Matilda - 8 december 2009 19:55


Japp, det blev enligt planeringen; en uteritt i skogen och mörkret. Fick med mig Malin och Smilla så jag behövde inte rida själv, det var skönt. Och om inte de hade följt med så hade inte jag kunnat rida ut, för min pannlampa hade slutat fungera :( Så det blir till att göra ett batteribyte i morgon.

Smilla har dock lite längre ben än Hallon så vi kom lite på efterkälken då och då, men då var det bara att trava ikapp. Tror att vi kan få med dem på uteritt i mörker fler gånger : )


  


Nu ska jag hoppa i duschen och sen så ska jag till Angelika och prova skor. Har ju ett par "finskor" och dem har jag haft så många gånger, så ska låna ett par av henne. Det är julfest på fredag för hela Transcom så då vill jag se någorlunda bra ut ^^


Ha en bra kväll!

Av Matilda - 8 december 2009 07:16


Godmorgon alla glada! Idag började dagen lite bättre än igår och jag försov mig inte. Dock så tar det ju ca 10min för mig att ta mig upp från sängen. Förstår inte att det ska vara så svårt att gå upp. Men det är ju så varmt under täcket  och kallt i rummet...


Planer för dagen idag är att jobba till 16.30 och efter det blir det stallet. Hade tänkt rida ut och någon har lust att följa med mig. Det är mycket roligare om man är flera : )


Sitter och kollar på årets julkalender "Superhjältejul". Den är inte speciellt bra, tror att julkalendrar blir sämre med åren eller så är det jag själv som blir vuxen.


Tacka vet jag Mysteriet på Greveholm , det var en bra julkalender det ^^


Ha det bra!

/Matilda


Ovido - Quiz & Flashcards