Alla inlägg den 11 december 2009

Av Matilda - 11 december 2009 07:16



DÅ var det slutet på veckan igen och det är väldigt skönt! Dagen idag kommer nog bli rätt lugn på jobbet. Vi bjuds på julbord och sedan var det någon som skulle ha med julgodis. Så det kommer att bli lite julfirande i förväg : )


Igår blev jag nyklippt + fina slingor så idag har jag en bra hårdag. Det är lite synd att man aldrig kan fixa lika fin frisyr som frisören kan , men då skulle jag nog behöva tre armar..


Julklappar bleb det köpt till nästan alla som jag hade tänkt. Mamma , pappa, syster, anders, malin och elina är det färdigt till. Sen har jag lite småplock kvar. Idag är Anders ledig så då tar han en tur till Örebro(?) eller Karlstad (?). Skulle inte vara fel om jag fick ett par ridstövlar eller ridhjälm i julklapp, mycket behövligt känner jag.


Charles Owen Wellington Classic


eller

Klicka för att se större bild


Idag efter jobbet, som jag by the way slutar kl. 16.00, så blir det en snabb tur till stallet. Tyvärr ingen ridhning idag heller, har inte tid. Sen kl. 19.00 så ska vi på föfest till Tobias. Ska bli roligt att se hans nya lägenhet : )


Så ha en trevlig fredag!

/MAtilda

Ovido - Quiz & Flashcards