Alla inlägg den 9 december 2009

Av Matilda - 9 december 2009 08:27


Idag fick jag faktiskt sovmorgon till 02.00 så idag är jag inte så fasligt trött : ) Jobbar ett ganska kort pass idag; 09.15-17.00 Ännu bättre blir det i morgon för då är jag ledig!


Planer för stallet idag är lite NH på banan med Hallon och lite lastträning. Madde ska börja ha träning i Botorps ridhus på helgerna/varannan helg så det är ju bra om vi kan lasta Hallon smidigt då. Har även tänkt på hur Hallon kommer se ut brevid alla fina, klippta hästar i Botorp...Hon kommer se ut som en ponny med meterlång päls :S Lite hö-mage har hon ju också så hon ser ju inte så vältränad ut direkt ^^ Precis som matte ; ) Äsch vi får hoppas att det inte är så mycket folk som kollar på oss när vi ska träna...


  


Nu ska jag ta rätt på disken så inte Anders blir arg på mig när han kommer hem  :) Sen blir det jobbet.


Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards