Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Matilda - 19 februari 2009 20:23


Hjälp vad stel jag är i nacken/axlarna, skulle sitta skönt med lite massage. Kanske kan fråga anders snällt...Det blir ju inte så att man rör på sig så mkt på jobbet. Sitter fastklistrad med blicken på en dataskärm och rör sig endast när det är rast eller lunch. Liite skillnad mot jobbet på Posten.


Jobbade 08.50 - 18.05 idag. Idag kom det pappersflyglan flygande istället för gummisnoddar och jag fick en "loppa" av en arbetskamrat. En sådan som man hade när man var liten, stoppade in fingrarna i den och den var målad i olika färger. Sen skulle man välja en färg och sedan skulle den som höll i Loppan vika upp en flik o läsa ngt. Ska försöka hitta på ngt att skriva i den, sen skulle man ju läsa ngt rim o röra på Loppan samtidigt. Lite nostalgi från barndomen : ) (om ngn flrstod vad jag menade)


I stallet blev det inget vettigt gjort. Fixade mat o mockning, fyllde på spån, hälsade på Hallon och sedan åkte jag hem. Hade ingen motivation till att rida eller longera kl. 19.


Här hemma så ser det ut som ett bombnedslag o blev en pirog till kvällsmat. Orkade ej laga ngt, inte anders heller. Måste städa i helgen också, bläää. Men det blir ju bra när man är klar.


Just nu så kollar jag i min Stallboken och kollar på alla hemsidor som gäller hästutrustning, och sparar de sidor som favoriter (intresseklubben antecknar)


Ha det bra

I morgon är det fredag, wiie

Ovido - Quiz & Flashcards