Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Matilda - 24 februari 2009 20:57


Idag har det blivit jobb för hela slanten och känns som om det är det enda jag hunnit med idag, jobbat 07.50 - 18.00 :S Så var ganska slut i huvudet när jag gick ut därifrån...Håller på och lär mig en ny grej på avdelningen också så då måste man ju vara med och tänka hela tiden.


Efter jobbet blev det ut till stallet och fixa i ordning. Gjorde inget speciellt med Hallon idag. Bytte täcke o ställde henne i boxen. Hon fick nog göra tillräckligt både psykiskt och fysiskt igår när vi var till veterinären.


Får en ganska bra lön i morgon också : ) trots att jag var sjuk 2 veckor i januari. Men funderar på om jag kommer få någon bonus eller inte. SKulle sitta fint med lite extra cash nu ; )


I morgon, vid 20.00, så blir det Wickan o After Work med lite folk från avdelningen, roligt !


Just nu så hååller jag på o letar efter lite bra partymusik till på lördag. Har ju skickat iväg ett par SMS om fest, men de enda jag vetkommer är Angelika o Stefan...Lite tråkigt om det inte kommer något folk :(


Nu ska ja kolla House, ha det bra

Ovido - Quiz & Flashcards