Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Matilda - 7 maj 2009 21:50

Denna gubbe står på en väg där jag brukar rida , fin va? 


Idag har det varit en helt vanlig dag , börjar bli lite tråkigt att skriva samma saker i bloggen hela tiden : )


Var till stallet i morse och släppte ut pållarna. Sedan så red jag, carolina och jossan ut tillsammans. Vi red till Ölsdalsvägen och tillbaka, visade lite nya vägar till carolina. Provade mina ny stigläder också, kändes som om man red i gummiband ; ) De var iaf väldigt töjbara, så får ha ett par hål kortare så att de inte blir för långa.. Inte världens bästa kvalité men är bättre än de gamla.


Sen blev det jobbet 12.30 - 21.00 Så nu har jag ätit pannbiff m. mos som anders har lagat. Han var ledig idag så lotten föll på honom ^^


Har även fixat transport till söndag, ska låna Linas värmlandsvagn, blir bra det. Kollat på startlistan och jag startar som nr. 17 (?) av 38 startande. Är Ola som dömer så ska bli intressant att se vad han skriver. Har hört att han vill ha mkt framåtbjudning i hästen iaf (?). Ni får ju gärna ge mig lite tips på hur jag ska göra för att det ska gå så bra som möjligt, heheh ; )


I morgon är jag ledig, så då ska jag städa lägenheten + tvätt. Sen kommer Malin så ska vi lösa hemvägen från London och sedan kl. 15 ska jag träna för Anki. Ska bli gött att ta igenom Hallon ordentligt innan söndag och kanske få lite domartips ; )


Nu ska jag läsa bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards