Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Matilda - 21 maj 2009 10:21



Här kommer äntligen lite bilder från lagtävlingen i Gyttorp. Hallon var lite spänd och ville inte gå nära dörren (det var hästar utanför som lät). Ignorera mina konstiga miner och mina usla sits. Händerna och benen är ju överallt, nu vet jag vad som ska tränas på i varje fall ^^


Så håll tillgodo! (Kolla halten vid A, den är ju nästan värd en 9:a : )




Av Matilda - 21 maj 2009 08:49


 



Det är mkt som snurrar runt i huvudet idag, så jag var klarvaken vid sju. Skulle ha klättrat tillsammans med Carolina i morse men hon var så trött efter att ha jobbat natt, så jag ska åka ut lite senare.


Hör och häpna, igår när jag kom hem så anders dammsugit lägenheten och även dammat lite, så jag frågade om han hade lälst min blogg ^^ sedan lagade han mat till oss också, lyx som makaroner och kort : )


Idag så ska jag;

  • Rida Hallon
  • Städa toaletten
  • Damma
  • Tvätta lite
  • Packa

Så det finns lite att göra idag, men klockan är ju inte ens nio än så jag har ju heeela dagen på mig. Nu ska jag i alla fall göra en budget så får vi se vad jag kommer fram till. Kanske inte ens finns några platser kvar...


I morgon bitti så åker jag och Malin mot Skavsta med destination London så kommer nog inte skriva här förren på tisdag.

Så om vi inte hörs, ha en bra helg

Ovido - Quiz & Flashcards