Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Matilda - 27 maj 2009 19:56


Denna übersöta parfym köpte jag på taxfreen i London när vi skulle åka hem till Sverige. Luktar jättegott och lagom mycket och att flaskan är av lite ovanlig design gör den ju inte sämre : ) Rekommenderar varmt!


Har jobbat 10.15-18.15 idag. Tyvärr blev det ingen Anki träning idag då hovslagaren skulle komma på e.m/kvällen :( Dock så blåser det ju storm ute idag så det var väl lika bra det. Hade säkert inte hört vad hon sa ändå så ^^ Så Hallons vilodag fick bli idag istället. I morgon blir det uteritt och ev lite bommar på fredagn/dressyr och på lördagen hoppas jag på Anki träning. Vi behöver lite hjälp med serpentinerna ^^


Nu är det bestämt! Den 1 september flyttar jag och Hallon ut till Linnebäck : ) Kommer nog bli jättebra där ute tror jag. Ett lagom stort och trevligt gäng.


Nu ska jag laga mig lite mat. Anders är ju till Åland så för första gången på typ 2 veckor ska jag laga mat! Bortskämd? Nej då, bara en tidskrävande hobby ; )


Mors på er

Ovido - Quiz & Flashcards