Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Matilda - 2 mars 2009 20:55


Veckorna bara svischar förbi nu, är ju inne i Mars månad redan! Var ju nyss julafton tycker jag :S Men men vi kommer närmare och närmare sommaren, det är ju ett plus.


I dag så hämtade jag upp Ida vid halv åtta i morse så åkte vi tilll stallet och red ut på en skrittur. Pratade om ditt och datt, speciellt vad skönt det skulle bli med då man slipper alla kläder både jag o hästen ska ha på sig. Var klar i stallet vid 10. Så då var det bara att åka hem, äta frukost, duscha o sen cykla iväg till jobbet. Jobbar typ 11.30- 19.15 hela Mars månad.


På fredag så är både jag och anders lediga så då ska vi åka antingen till Marieberg eller Karlstad. Ska iaf till IKEA och kolla på skjutgarderober. Har ju sparat ihop så vi har råd till en : ) Kan ju säga att om man ska leta i min garderob nu så får man öppna fort o stänga lika fort om inte kläderna ska rymma ^^


Ska försöka lägga in lite bilder på kläder som ska shoppas (ska utnyttja anders julklapp på fredag: shopping på hans bekostnad) men ska försöka lära mig Photoshop o få in lite snyggare bilder.


Ha det så bra


Ovido - Quiz & Flashcards