Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Matilda - 22 mars 2009 20:49


Nu har ännu en helg svischat förbi, det är konstigt varför helgerna går fortare än vardagarna. Men har hunnit med en hel del idag faktiskt

Detta har gjorts;

*Tvättat

* Ridit Hallon

*Plockat rätt

*Kollat på Australia (sevärd vérkligen)

*Plockat in tvätt och vikt

*Ätit mat hos mamma och pappa : )


Har som sagt hunnit med en hel del.

Hallon var iaf superpigg när jag red ut idag. Hoppade till för minsta lilla och öronen spetsade framåt heeeela tiden. Tror att jag får dra ner på Lusernet, men hon får totalt 3dl lusern på hela dagen. Tycker inte det är speciellt mkt, men hon är ju som en studsboll när man rider och överkänslig för hjälperna. Så får nog bli morötter och mineraler framöver : )


Har även mailat till Anki och hon kunde komma och ha träning på vår ridbana. Så varannan onsdag blir det träning med start i April. Hoppas på att det torkat upp lite och är bra att man inte behöver leta transport att hyra. Ska ändå försöka åka till Knutsbol ridhus de veckor jag ej tränar för Anki så att det blir lite nya miljöer för Hallon samt transportträning inför tävlingarna. Kan ju vara bra om hästen går in direkt när man ska tävla : ) Men hon vande sig när jag åkte till Valåsen varje vcka, tog typ 5min o få in henne.


Ska åka till ridskolan och betala mitt tävlingsschabrak också. Sen blir det en beställning från Hööks snart också  : )


I veckan blir det jobb måndag till fredag 11.30 - 19.15 Så blir ridning på f.m


Ha en bra söndag

Ovido - Quiz & Flashcards