Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Matilda - 21 mars 2009 08:23


Nu har jag vart vaken ungefär en timme, solen letade sig in genom persiennerna och då tyckte inte Matilda att det inte skulle sovas längre. Är ju jättefint väder ute men det får ej avnjutas utan här ska det städas.

Vi ska damma, (även alla köksskåp), tvätta fönster och allt glas i lägenheten, dammsuga, torka golv, städa toaletten ( usch). Det sistnämda får nog anders göra så gör jag resten :P


Sen vid fyra så ska vi till Alexandra och gratta henne. och när allt folk gått hem ska vi grilla : ) mums


När jag ska hinna med Hallon idag då,,,blir nog efter all städning, typ runt ett eller något. Tränade på banan igår coh hon var såå ambitiös. Var så roligt att rida för hon var så koncentrerad och duktig. Nu hoppasjag och håller alla tummar och tår, att hon inte blir halt under denna tävlingssäsong (helst aldrig halt mer) och vi kan komma ut och visa upp sig. För hon är ju en liten showgirl! Ponnysöt är hon men i storhästformat.


Har skickat mail till Anki och höra om hon har tid med träning i April. Att jag kan komma och rida på hennes ridbana. Då behöver jag ju ej leta transport och behöver inte ha med pappa som hjälp. Får hoppas att hon kan någon gång iaf...


Ska även shoppa lite från Hööks. Typ fleecetäcke  och svarta gummisnoddar. HIttade ett fint tävlingsträns där också men tror det kostade 800:-. Inte riktigt min prisklass just nu :P


Men detta pannband ska inhandlas någon gång: Det silvriga som är överst

Finns på Färjestad : )


Ha en bra lördag allesammans

Ovido - Quiz & Flashcards