Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Matilda - 18 mars 2009 21:56


Fy tusan vad bra Grey¨s Anatomy är!! Speciellt dagens avsnitt. Usch vad jag grinade till en jäkla tv-serie. Kände med Meredith där iaf. Men det slutade ju iaf ganska lyckligt...


Men ska nog inhandla de förra säsongerna, har ju bara kollat på förra och denna.



nej nu ska jag gå och sova

gonatt



Av Matilda - 18 mars 2009 11:09


Sorry, för att jag har vart seg och inte uppdaterat ngt men ibland så orkar man inte sätta sig och författa en novell, så som mina inlägg brukar bli : )


Idag börjar jag 12.35 så i morse så var jag i stallet och red ut en sväng med emelie. Först den "lilla rundan" och sen vidare ut på Ölsdalsvägen. Emelie styrde ut på "off road" också så vi klamapde rakt ut på kalhygge med typ 50cm snö. Gissa om Hallon tyckte det var spännande ; ) Tyckte hon kunde galoppera nerför den stigen, men matte satte stopp för det. Vill ju gärna inte ha några brutna ben till tävlingssäsongen. När vi kom tillbaka så kunde Hallon ridit samma runda medan Nobla blivit svettig av turen. Hallon kanske inte har så dålig kondis...

SKa även åka och hämta mitt tävlingsschabrak på ridskolan, nyfiken på hur det ser ut!


Har försökt att kolla när jag kan träna för Anki. Har skickat mail o ska kolla om det är en "fast" tid varje vecka eller om det varierar. Får ju bara schema för 1månad i förväg och det suger. Men ska höra om jag kanske kan rida för henne ngn lördag på hennes ridbana, börjar ju bli vår nu!


Pratade även med min chef på Transcom ang. bonus som ev. skulle betalats ut i februari. Fick ju ingen, men när vi kollade på statistiken så såg allt bra ut. Så nu ska den som har hand om bonusar kolla på det. Hoppas på att få svar idag om jag får bonus eller inte. Är ju iaf 3500:-/månad och jag hade nog godkänd statistik för 3 mån, så 10 000:- skulle inte sitta fel  ; ) Men var ju iaf tur att jag kollade upp det...


Nej nu sla ja äta frulle och sen promenera till jobbet i det fina vädret!

ha det bra

Ovido - Quiz & Flashcards