Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Matilda - 3 mars 2009 21:31


Idag ska jag försöka att inte vara så långranding i mitt inlägg. Är ganska svårt för mig då jag är van att skriva mina noveller : )


Stallet i morse, fixade mat och mockade, Hallon fick vila eftersom veterinären sagt att jag ska rida antingen varannan dag eller 2 dagar i rad o vila en dag. Så idag blec det vila. Hon blev iaf glad när jag kom, gnäggade och kom o mötte mig, fast det berodde nog på att hon kände doften av äpple = )


Började 11.30 o slutade 19.15 Var ett ganska lugnt pass.


Sen hem o äta mat och kollat på Bygglov med anders och nu står House på i bakgrunden.


SKa försöka ordna till bloggens design också men har lite dåligt tålamod till det får se om man kan få til en snyggare bakgrund iaf. Kanske finns en blogg där man kan läsa sig till hur man ändrar.


Ska ju som sagt till KArlstad eller Örebro med anders på fredag (jag villl till Karlstad). Då ska denna fina jeansjacka bli min från Monki


Kanske blir en rosa body också

 


Vill ha ett par vita Fred Perry skor också, typ sådana här;





Blev ett ganska långt inlägg i dag ändå men skyller på bilderna ^^ 



Ovido - Quiz & Flashcards