Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Matilda - 13 mars 2009 08:46


Sitter och kollar på lite kläd-sidor för att se om det finns något att ha, och såklart finns det mycket som jag vill ha!


HIttade denna t-shirt som nog skulle passa mig ; ) hehe

Ringspun 'Save A Horse' T-Shirt


Har även hunnit med att dammsuga så nu ser det lite mer anständigt ut här hemma. Ser om anders ser någon skillnad, tror inte det...


Börjar 10.15 idag med och ska till stallet efter i jobbet. Ska försöka rida eller longera idag. Sen kommer Malin hit vid halv nio så ska vi kolla på flyg och hotell när vi ska till London och hälsa på Elina någon gång i maj. Ska bli såååå roligt!! Längtar som en tok, men ska spara mkt pengar så vi kan shoppa. Har kollat in lite affärer jag vill till.


Förresten; GRATTIS ELINA, I EFTERSKOTT, PÅ 21-ÅRSDAGEN. Hade tappat bort ditt mobilnummer verkar det som plus att jag är ganska glömsk. Men vi får fira dig vääldigt i efterskott när vi kommer och hälsar på dig.


Nu ska jag duscha o äta frukost

Ha en bra fredag

Ovido - Quiz & Flashcards