Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Matilda - 15 mars 2009 21:04






Nu har vi gjort det, Malin och jag!!

Vi har bokat vår London resa, så den 22 - 25 maj kommer jag befinna mig i shoppingens paradis, hehe.

Åker främst dit för att träffa elina som jobbar som au-pair där, men det är också för att shoppa : ) så när elina jobbar fredagen så får väl jag och malin gå runt i London och kika.


Längtar som tusan!!


Så nu blir det spara för heeela slanten. Inga mer klädesshopping för mig. Det enda som får shoppas är ett nytt fleecetäcke till Hallon för det hon har börjar ju falla i bitar ;)


Ha de så bra

Av Matilda - 15 mars 2009 16:36


Igår blev det partaj med angelika och anki. Var på förfest i Bråten hos en Madde, inte så superkul men det dög som förfest iaf. Sen vid tolv så skjutsade anders ned oss till Statt. Säger samma sak som jag sade till Martin; Varför går man på Statt egentligen? Är ju bara roligt om man är ganska rund under fötterna.. Fick till svar; Du har ju pojkvän.

Så statt är alltså Karlskogas number 1 raggningsställe, lite patetiskt men men. Kom väl i säng runt tre tror jag så idag är jag seeeeg.


Hanna var och hälsade på i stallet och red ut en sväng på Hallon. Pigg hade hon varit och det är ju inte ovanligt för att vara henne nuförtiden. Hallon fick även en söt present, bild längre ned.


Sjukt skönt väder ute är det också! Man vill nästan ligga ute och sola : ) Så snart kanske jag kan börja använda min jeansjacka. Använde den iof igår, lite kallt, men var sjukt snygg! LÄgger ev upp bild på gårdagens outfit lite senare.


Kommer liten bildboom på stallets hästar och Hallons present




Ovido - Quiz & Flashcards