Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Matilda - 24 mars 2009 07:11


Vaknade av att solen sken in genom fönstret och såklart kunde inte matilda sova längre då. så nu sitter jag här och gnuggar sömnen ur ögonen och läser lite bloggar. Ska åka till stallet om en kvart och rida ut på en skogstur med Ida. Det ska bli mysigt speciellt eftersom solen skiner och snön gnistrar : )


Har även sovit själv inatt, eftersom  anders har varit till Åland. Har inte sovit särskitl skönt, drömt en massa mardrömmar : ( så det är bra att han kommer hem idag iaf. Hoppas på att han kommer hem...


Har även fått reda på att jag får min bonus! Vet ej hur mkt jag kommer få men det kommer iaf betalas ut i morgon : ) Så det var tur att jag kollade upp detta annars hade jag gått utan extra pengar.


Har även agerat partyplanner på jobbet, så på lördag 28/3 så ska jag ha fest i lägenheten för mina kollegor. Det blir nog kul : )


Nej nu ska jag åka

Ha en bra tisdag

Ovido - Quiz & Flashcards