Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Matilda - 10 mars 2009 22:25


Sitter och mumsar i mig av anders godis, mkt gott : ) Har även smaskat i mig chokladfudgetårta som jag bakade i lördags. Nu på kvällen så fick vi besök av Angelika, virre och mattias. MKt trevligt. Ser dock ut som ett h**lvete i lägenheten, men verkade inte som om dammråttorna jagade bort dem. Så vi åt tårta o kollade Den rätta för Rosing (patetiskt program) och sedan DH (mkt bra program!).


Har blivit jobb idag med, 11.30 - 19.15 Så var i stallet i morse och red med Ida och Jossan, den lilla svängen. Var helt okey väglag så det blev skritt och trav. Dock så tyckte Hallon att hon kunde trava i det tempo sem de andra hästarna så det blev en liten dragkamp mellan oss kände jag, inte bra. Så nästa ridpass blir på banan o träna dressyr. Hallon skulle även ha blibvit skodd men rolf fick lite förhinder. Får se när det blir.


Nu längtar jag till våren så jag kan börja använda min jeansjacka! Fast det kanske blir premiär i april när vi åker till Rom. Där lär det iaf vara minst 10 plusgrader


Nu ropar anders på mig att jag ska sluta skriva, så nu blir det sängen


godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards