Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Matilda - 20 mars 2009 07:00


Äntligen fredag : ) Jobbar mitt enda dagpass idag, dvs 07.45 - 15.30 Så gött att hinna med lite innan solen går ner. Så om det är fint väder när jag slutar så ska jag träna med Hallon på ridbanan. Om den inte är hård som sten vill säga...Kanske hinns med en powerwalk med Angelika också?

Ska änven bjuda på fredagsfika på jobbet idag, de får hålla tillgodo med chokladfudgetårta. Tror inte de direkt misstycker  ; )


I helgen blir det storstädning av lägen heten. Överallt ska det dammas, skuras och fönster ska tvättas. Det är dags att vårstäda lite helt enkelt. Ska försöka röja på balkongen också. Vill ju ha det lite myysigt nu när man snart kan sitta där ute.

Sska även på Alexandras kalas i morgon, undrar vad anders tänkt köpa i present (sista minuten som alltid)...


Nej nu ska jag göra mig i ordning

Ha en trevlig fredag

Ovido - Quiz & Flashcards