Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Matilda - 10 augusti 2009 08:37


Nu är det slut på slappandet för idag så börjar jobbet igen :( Vaknade dock innan klockan ringde i morse och åkte till hästarna på en gång. Det är lite jobbigt, för vi är 2 stycken som har våra hästar inne på nätterna, så man är ju tvungen att åka upp varannan dag och släppa ut dem. Blir bättre när jag flyttar i slutet av augusti och morgonutsläpp ingår : )


Dock så har min vänstra ringfinger svullnat upp och det stramar när jag böjer på det :( Har även en förlovningsring på det fingret så det är kanske den som har orsakat svullnaden. Det skulle ju såklart hända första dagen på jobbet också, kunde det inte ha hänt igåår?


Har provat att spola kallt vatten och även haft is på svullnaden men den ger sig inte. Har även provat med diskmedel men ringen går inte över knogen(?) det hårda mitt på fingret iaf. Så jag hoppas att den går ner under dagen annars vet jag inte vad jag ska göra...Är ju inte så bra om det blir blodstopp eller något i fingret :S Och jag vill ju inte klippa upp ringen!


Nu ska jag åka till jobbet , jobbar till 17, sedan blir det kalas hos m&p för syster.

Ha det

Ovido - Quiz & Flashcards