Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Matilda - 19 augusti 2009 17:49


Sitter och äter knäcke-mackor m. ost till mellanmål för att orka med stallet sen ^^ Riktigt mättande och gott är det!


Idag är inget speciellt planerat. Har jobbbat fram till 17.15 och snart ska jag iväg till stallet och fixa. Idag blir endast ryktning då jag skrittade en sväng igår. Det roliga med Hallon är att hon blir mer "tittig" när man sitter på ryggen än promenerar med henne. Antagligen så är jag  "ledaren" vid promenader och då är det inte läskigt att gå föri "Lekande Barn"-skyltar. Söt som få är hon i alla fall : )


Anders kommer inte hem ikväll pga jobbet så jag ska nog åka till M&P en stund, kanske kan få mig ett mål mat om jag har tur ; )


Nu ska jag läsa lite bloggar sen blir det röda faran till stallet

kram

Ovido - Quiz & Flashcards