Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Matilda - 11 augusti 2009 20:18


Idag blev premiärturen på Hallon av : ) Kan ju säga hur ett litet barn känner sig när de får skritta runt på en liten ponny i paddock - underbart lyckliga!


Har inte känts som om jag har saknat ridningen så fruktansvärt mycket under dessa två månader utan jag har mest oroat mig och hoppats på att Hallon skulle blir frisk. Men idag när jag satt i min underbara sadel så kände jag att jovisst har jag saknat att rida och träna. Väldigt mycket har jag saknat att rida ut i kvällssolen...


Kan iaf säga att de där 15min gick alldeles för fort :( Hallon var kolugn och hon har verkligen förvandlats till en ridskolehäst! Det märktes ju inte att hon har stått i lite mer än två månader, snarare tvärtom. Hon var seeeg och ville helst äta (ponnygener) gräset utanför ridbanan^^


På torsdag blir nästa tur och då ska jag nog skritta lite på grusvägen tillsammans med Carolina och viveca.


Har även hunnit med att avverka ett varv på barkbanan , eloge till mig ; ) Sen så har jag gjort tacopaj som snart ska avnjutas. Till efterrätt blir det B&J glass, New York Chocolate och Jamacan me crazy, mums.


Ha det bra i sensommarkvällen



Ovido - Quiz & Flashcards