Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Matilda - 21 augusti 2009 07:47


Nyss hemkommer från stallet och har släppt ut hästarna. Hallons svullnad över senan är ganska konstant och minskar bara lite i storlek då och då. Har ju fått en salva som jag ska smörja på varje dag men vet inte om den har hjälpt direkt..Veterinären sa ju att hon alltid kommer vara lite svullen, det kommer inte försvinna helt och hållet.


Igår morse så skrittade vi ut en sväng i det fina vädret, dock bara 15 min men bättre än inget. Nästa gång (imorgon) så ska jag öka på till 30min. Har även bokat återbesök och det blir den 2/9 så vi får se om det är helt bra eller inte....


Idag blir det jobb 10-18 och sen ska det tvättas och jag ska till stallet. Får se om jag hinner träffa Angelika och gå en sväng eller om det blir för sent för det. Vill ju träffa Anders också som har varit borta 2 nätter nu.


I helgen blir det jobb til 100% för mig. Jobbar 10-19 både lördag och söndag, bläää. Men nästa vecka så slutar jag 16.30 och är ledig tisdag så det känns bra  :) Men då har jag förvisso två hästar att ta hand om och rida och det tar ju sin lilla tid.


Nu ska jag åka till Kronhallen och köpa lite frukost och grädde. Ska bjuda på fika på jobbet och då måste det vara grädde till tårtan ^^


Ha det

Ovido - Quiz & Flashcards