Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Matilda - 13 augusti 2009 19:00


Har ju ett par vänner som just nu befinner sig på sydligare breddgrader, samt på andra sidan jorden. Så nu är jag riktigt sugen på att resa någonstans!

Skulle vara skönt att komma till ett varmt land och sola och bad, äta god mat och bara vara. Har ju inte dock ekonomi till det just nu , tyvärr. Lever på smärtgränsen fram till lön den 25:e denna månad.


Skulle inte vara helt fel att befinna sig här nu....


Angelika och jag pratade om att resa i höst/vinter, en vecka hon och jag och bara slappa. Skulle vara bra skönt men vill ju åka med anders också:s Plus att jag måste spara pengar till det också...


Håller även på att kolla på hästtransporter och det finns ju en del att välja emellan. Funderar på en av märket Star Trailer och även Boj. Den ska ju helst inte kosta mer än 35 000 och min prio ett är bra ventilation. Helst öppninsbara fönster på "sidorna". Har ni några förslag på transporter som ni använt som funkar bra?  Om ni vet något märke som man helst ska undvika så skriv det med : )


Blev ingen ridning idag heller :S Hade släppt ut Hallon utan täcke i morse(hoppades på uppehåll) så hon var dygnsur när jag tog in  henne. Så ridningen får bli i morgon i stället. Har kollat SMHI och det ska bli sol då!


Nu ska jag äta lite gourmet mat som anders har lagat till på kvällskvisten.

Flamberad fläskfilé m. taglitelle. Mums


Au revoir

Ovido - Quiz & Flashcards