Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Matilda - 12 augusti 2009 19:15


Jag fick verkligen gåshud för en liten stund sedan när jag läste sms:et jag fick av en tjej i stallet. En kompis till henne hade hittats mördad i sitt hem i morse och henne träffade jag i stallet för mindre än en vecka sedan! Det är så man blir mörkrädd, för det finns verkligen människor som kan orsaka död utan att bry sig...


Man kan inte lita på vem som helst i dagens läge för då kanske man ligger i en liksäck dagen efter :S Blir så j*vla förbannad över att det finns folk som bara kan gå och mörda folk utan att känna det minsta och att man ofta inte vet att de är sjuka i huvudet innan det är försent.


Nej, usch och fy säger jag bara.


Idag har det blivit jobb och sedan blev det stallet. Blev bara mockning och matsättning, Hallon fick stå kvar i hagen och äta gräs, hon verkade nöjd med det : )


Snart blir det powerwalk med Angelika :)

Höres

Ovido - Quiz & Flashcards