Alla inlägg den 7 april 2009

Av Matilda - 7 april 2009 18:52


Gud vilket fint väder vi har ute nu, typ 14grader och sol !! Vill rida ut på en tur i skogen ju...Men har ju fortfarande feber, så det blir det inget med. Blir nog ingen träning för Anki i morgon heller, *ledsen i ögat* :( skulle nog svimma om vi körde ett riktigt hårt pass, och det är ju inte bra om man sitter på hästryggen..


Har även kollat på dressyrprogramen, LC:2 2008 och LB:0 2006. LC:2 var allt bra underlig. Skritt typ 5 steg över medellinjen i snett över, och lite andra spännande saker. Blir nog en del att bita i, men då får iaf Hallon lite att koncentrera sig på, ä'r ju inte bara rakt fram på långsidorna. Så det är nog bra att jag ej rider den för lagets räkning. Då blir det LB:0 istället...så vi ska nog öva på att galoppera rakt på långsidorna ^^


Är hos mamma o pappa och ska snart äta mat. Anders är till Åland så det blir en ensam natt i lägenheten också.


Har även kollat lite på att försöka ändra designen på bloggen men verkar som om just bloggagratis.se är begränsad när det gäller det..inte bra.


det var allt så länge.

Av Matilda - 7 april 2009 11:38


Vaknade vid fem i morse av halsont, feber och snuvig näsa. Inte roligt! Så det var att ringa och sjukanmäla sig till jobbet och nu ligger jag i soffan och kollar tv-tablån. Finns inte mkt bra att kolla på så ska nog slå på en film lite senare.


Blev ju ingen ridning för mig och Hallon idag då, det går inte vidare bra med vår seriösa ridning känns det som :( Men i morgon hoppas jag på att jag är bättre så jag kan jobba och sedan träna Hallon för Anki. Behöver få lite hjälp med träningen. Det är ju liksom tävling om 1.5 vecka :S Hjälp! I går anmälde jag mig iaf och tänkte att nu när jag är hemma och sjuk så ska jag planera vecka för vecka, träningsupplägg och vilka tävlingar ja ska vara med på.


Nu ska jag läsa lite bloggar, Ha en bra dag

Ovido - Quiz & Flashcards