Alla inlägg den 14 april 2009

Av Matilda - 14 april 2009 21:46


Sitter här och är smått illamående efter att ha smält i mig lite pasta carbonara som jag slängde ihop lite snabbt nu på kvällskvisten ^^ Måste ju ha mat till jobbet i morgon och eftersom min slav (anders) inte behagar att vara hemma så får man ju offra sig vid spisen : )


Har jobbat 11.30 - 20.00 idag, dyyngseeg dag har det varit. Typ inte ringt något så har suttit och rullat tummarna de sista timmarna bara.


Hade sån grym träningsvärk när jag vaknade i morse också! Herregud vad otränad jag är. Mina ljumskar var stela, rumpan (!) och lite andra muskler jag inte har använt på ett tag ^^ S^å även om dressyr på banan stod på schemat idag så fick Hallon vackert gå ut i hagen i stället då lata jag ej skulle ha kommit upp på hästryggen idag.


Fick dock lite motion då jag promenade upp till jobbet idag, så några kalorier har jag nog förbränt.


I morgon blir det träning för Anki, tjoho! Ska nog jobba ganska mkt i galopp för det är där det mesta brister. Ganska mkt för att jag ej har orken riktigt att rida ihop henne ordentligt plus att Hallon  ej ännu har 100% kondition.


Har även kollat ryttarmeddelandet till lördag. Första start går kl. 14.00, udda tid tyckte jag men de kanske har lektioner i ridhuset innan. Så eftersom jag ska rida 2 klasser lär vi ju inte vara hemma förren sent på natta, suck.


Nu ska jag skriva ut dressyrprogrammen så jag kan ligga i sängen och plugga. Fast först blir det nog lite Desperate Housewiwes ; )


Ha en bra kväll


Ovido - Quiz & Flashcards