Alla inlägg den 13 april 2009

Av Matilda - 13 april 2009 17:41

Sitter och lyssnar på Eva Cassidy - Fields of Gold. En riktig bra låt dock lite dyster..Ska jag ha med om jag ngn gång gör en fillm om Hallon ^^ 


Sitter fortfarande kvar i soffan, dock så har jag vart i väg en sväng och ätit mat samt plockat ner tvätt. Nu kollar jag på Top Chef så börjar bli sugen på lite mat, har ju ett påskägg fullt med godis framför mig men är inte direkt sugen...


Har även laddat upp lite bilder, och har även hittat minneskortet till mobilen, tjho :O så nu kan ja ta kort med mobilen och lägga upp här. Kommer några bilder på hur sktiig Hallon var igår samt lite på hennes nya pannband.


Håller även på att göra ett träningschema, både för mig och Hallon. Kommmer nog följa Hallons schema men inte mitt eget tror jag :P Men ill ju kunna visa mig på beachen i sommar , så det är väl bara ut och powerwalka : ) Blir ju inte kolmörkt förrens vid nio på kvällen så lite kanske man hinner med.



Av Matilda - 13 april 2009 11:53


Ligger i soffan, fortfarande med stallkläder på mig. Dock så har jag bytt byxor så soffan kommer nog inte lukta så mkt häst ändå. Idag fick alla ta ut sin egen häst, så Hallon var lite arg på mig när jag kom vid kvart övver sju, för då var alla andra hästar redan ute :p Vi har morgonpiggt stallfolk vi..Det är nog jag som sover längst av alla ; )


Blev en genomkörare på ridbanan idag, var välbehövligt kan jag lova. Hallon var lite stel i början mest i vänster sidan, men efter lite övergångr, halter och lite volter så var hon rätt fin. Inte helt genomriden, men efrtersom hon stått såpass länge ville jag inte köra för hårt med henne. Ska köra ett pass på banan i morgon också och sedan  på onsdag är det träning för Anki. Det ska bli roligt!

När vi red så försökte Hallon komma undan genom att köra sina galopp-på-dtället-fattningar. Men då fick hon trava iställlet. Tror inte att jag ska köra igenom programmen så många gånger för då kommer hon nog att göra allt för egen maskin, inte det jag vill direkt ^^


Idag ska jag nog bara ligga i soffan och lata mig, äta påskgodis också. Sen ska vi äta rester hos mamma och pappa.


Ni kanske får se lite bilder senare om jag hittar minneskortet till den.

Ha det b ra

Ovido - Quiz & Flashcards