Alla inlägg den 8 april 2009

Av Matilda - 8 april 2009 17:15

Idag är det verkligen uselt väder ute, ösregn och grått. Vart tog det fina vårvädret vägen någonstans?


Men när vädret är så dåligt så behöver man inte skämmas över att ligga under en filt och kolla på film hela dagen ^^

Har avverkat Yesman, Bedtime stories samt Seven Pounds. Om nin inte har sett Seven Pounds så måste ni se den. Var längesen jag blev så berörd av en film. Jag undrar om det finns sådana osjälviska människor i vår "riktiga" värld. Som den karaktär som Will Smith spelar.


 


Har vart hemma från jobbet i dag med, blev inget bättre igår, snarare sämre. Så nu sitter jag och snorar med ont i halsen. Känner mig inte direkt fräsch. Blev inte heller någon ridning idag heller. Hallon står säkert i sin lerhage och tycker det är urtråkigt. Hoppas att de är inne i stallet nu, för det har i princip ösregnat sedan två eller något...


Hoppas jag kan jobba imorgon så jag kan rida Hallon på efterniddagen sen! Men som jag mår nu får vi väl se.


Har en del andra saker som måste göras också t.ex

  • Tvätta bilen (typ 4månader sen sist)
  • Bada Hallon (dammig som få. Mer grå än svart..)
  • Beställa klipptid + tandläkartid
  • Köpa Lusern
  • Köpa tävlingsskjorta
  • Städa lägenheten
  • Tvätta
  • Städa bland sakerna i stallet
  • Göra budget

Finns nog en hel del mer som behöver göras men som jag ej kommer på nu..


Nu ska jag lägga mig och vila i soffan igen, så jag blir frisk någon gång.

Ha en bra kväll

Ovido - Quiz & Flashcards