Alla inlägg den 16 april 2009

Av Matilda - 16 april 2009 09:56


Har precis ätit lite frukost efter en morgon i stallet. Släppte ut alla pållarna i hagarna och sen blev det bara en liten promenad med Hallon så hon skulle få sträcka lite på benen efter gårdagens träning.


Har även kollat den prel. startlistan till lördag och det är ganska långt mellan starterna som jag har i LC:2 och LB:0. Startar som  nr. 11 i LC:2 och som nr. 33 i LB:0. Så det är mkt dötid där emellan, så jag hoppas jag får en box som jag kan ställa Hallon i och sedan kolla på de andra ryttarna. Står ju inget om uppstallning på hemsidan, men blir man tilldelad en box när man kommer eller?


Idag jobbar jag 12.30 - 21.00 så idag blir det inte mkt gjort. Ska väl promenara upp till jobbet för att få lite extra motion.


Anders kom hem typ tolv - ett i natt och åkte och jobbade kl. 04.30 i morse. Verkligen inte humant! Usch vad trött jag skulle vara då...


Nej nu ska jag gå och duscha

Ha det gott

Ovido - Quiz & Flashcards