Alla inlägg den 23 april 2009

Av Matilda - 23 april 2009 09:51



Vilket underbart väder vi har fått till vår stad, sol och varmt. Kan det bli bättre?!


Sitter och äter frukost och har lagt in lite bilder från mobilen som ska upp på bloggen. Ska även vara nyttig och promenera upp till jobbet idag. Ska ladda in lite bra musik på Ipoden först bara ^^


Igår så red jag Hallon på kvällen i det lovely väder. Solen sken på oss och det var underbart skönt! Vi red ut en sväng i skogen, upp till Dammängen och in på en sidoväg där de har en jääättelång backe som vi galopperade uppför. När jag vände i slutet av backen så såg jag att det var en tjej som joggade bakom oss. Snacka om att jag blev lite paff, varken jag eller Hallon hade hört eller sett henne. Så som tur var galopperade vi inte över henne..

 Hallon har känts lite knackig bak, speciellt höger bak. Tror inte hon är halt (hoppas på att hon´inte  är det)  utan bara är stel. Så hon har gått varannan dag nu. Fick vila idag och ska ridas i morgon, hoppas hon känns bättre så :S


I helgen så blir det Marieberg på lördag om jag får med mig Angelika, men hon brukar inte vara svårövertalad och sen på kvällen är det Jimmy´s 30-års fest som jag och Ander ska på .


Blir ingen tävling i Alkvettern heller då jag inte hann anmäla mig plus att pappa och mamma är borta, har inte direkt lust att köra själv och hitta/parkera osv.


Satsar på mer träning och sedan bättre procent i Gyttorp den 10/5 : )


Här är lite bilder från ridturen igår och Hallon i hagen idag, helt naken ; )



Ovido - Quiz & Flashcards