Direktlänk till inlägg 24 april 2009

Äntligen fredag

Av Matilda - 24 april 2009 21:24


Yepp, och gud va gött det är med fredag : ) Två hela dagar av bara slappande (eller inte).


Sitter och sneglar på Talang 2009 fter att ha smällt i mig en bit pizza från nya restaurangen Mr James i stan. Mkt gott var det! Så nu är det dags för stora göttepåsen från Nöjesbutiken hehe ^^


I morse var jag till stallet och red Hallon i det underbara vädret. Blev en sväng på banan idag och försökte jobba igenom kroppen lite, mkt volter och övergångar. Hon kändes lite knackig i början men efter en lång uppvärmning och i slutet av passet så kändes hon mjuk och inte alls stel. Så jag tror inte att hon är halt : )


I morgon ska jag till Marieberg och shoppa en top till mina mycket trasiga jeans, som jag ska ha på 30-års festen i morgon e.m Eller så blir det en helt ny outfit ^^ Finns ju så mkt roliga affärer där nu ju! Ska åka in själv, tror det blir rätt bra. Då kan jag gå in på de affärer jag vill och åka hem när ja vill. Eftersom festen börjar kl 15 så hinner jag inte rida i morgon utan blir bara det viktigaste gjort. Kanske en morot till Hallon också ; )


Nu ska jag kolla på Berg flyttar in om inte anders zappar vidare.

Ha de gött

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 18 juni 2010 12:54


Det var ett bra tag sedan som jag skrev här. Inte för att det har hänt särskilt mycket men har inte funnits något att uppdatera er med...   Nu har jag fått Semester och ska verkligen utnyttja den till max. 3 långa veckor, som kommer gå fruktansvä...

Av Matilda - 8 maj 2010 22:12

  NU , när jag ridit, putsat, knoppat och packat, börjar nervositeten sakta krypa sig på. Så som "Kommer Hallon gå in i transportern i morgon?", "KOmmer jag ihåg hur programmen ska ridas?". Usch och fy, tycker inte om att vara nervös.   Hallon ...

Av Matilda - 5 maj 2010 21:35


  Tävlingen på söndag närmar sig med stormsteg och det ligger redan preliminära startlistor ute. Startar som nr. 3 i första klassen och som nr. 10 i andra. Hoppas på att Hallon kan stå i transportern under tiden och mumsa hö. Får väl övertyga henne...

Av Matilda - 28 april 2010 22:48

...Har vi hoppat över vår och sommar och kommit till hösten ? Kändes så idag  när det ösregnade och blåste kulingvindar. Men försöker se det positivt; Om det inte regnar får vi inte gräs till sommarebetet och då blir inte Hallon glad.   Stall Öve...

Av Matilda - 26 april 2010 23:11


..och inte ett dugg bra på mig. Skulle anmäla mig till Färjestads tävling i fredags, tror ni jag kom ihåg det ? Inte då!! Blir så trött på mig själv. Nu har jag dock anmält mig till Filipstad 9/5 samt hemmatävlingen den 30/5. Så nu är det hårdträning...

Ovido - Quiz & Flashcards