Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Matilda - 4 juli 2009 22:59

Elina : ) Efter ett x antal månader så är du hemma i hålan Karlskoga igen efter äventyr i London. I sommar hoppas jag att vi hittar på en massa skoj och kanske tar ett dopp i poolen ? ; ) Roligt att du är hemma igen i alla fall!


Sitter och okynnesäter Toblerone som  M&P hade med sig från Turkiet. De kom hem efter två veckor i värmen och det var tre pepparkaksgubbar som steg in genom dörren! Vill också vara brun ju :S


Anders är på "fest" ute i Johannelund och ska stanna där över natten :( Då blev jag ganska tjurig för vi lär inte ses så mkt i helgen och i veckan kommer han åka till Åland två gånger. Så han kommer sova hemma 2 nätter eller ngt.


Sitter själv i lägenheten och lyssnar på partymusik så just nu är jag sugen på att bara dra ut och festa järnet! Men jag har ingen lust att sitta bakis på jobbet i morgon 10-17...Som tur är det den enda helgen i juli som jag jobbar. Så nästa helg ska jag fest järnet om ngn är på, får väl fixa fest i lägenheten eller något.


Känner som en gammal kärring som endast har katt som sällskap. Har gjort roliga saker som städat och sorterat tvätt i kväll. Säg hur många 20-åringar som gör det en lördagskväll...(tycker synd om mig själv)


Har jobbat idag med 10-17 och sedan var jag och åt mat hos M&P. Sedan var det presentutdelning och fick detta; Björn Borg huvtröja, Björn Borg trosor, godis och Hamam-set. Tack och bock!


I stallet så var jag på promenad med Hállon en sväng och gick på promenad, mockade och fixade mat. Hon är fortfarande lika svullen men fortfarande inte öm/halt så det blir ju inte sämre iaf. Hon var lite seg idag, beror nog på allt gräs som hon har smällt i sig : )

Snacka om att jag är ridsugen nu! Bara ta en sväng i skogen eller ett pass på banan. Det är dessa lägen man ska ha 2 hästar att rida...


Nu ska jag tycka lite mer synd om mig själv och äta mer onyttigt

Hoppas ni har en bättre lördagskväll än mig!


Ovido - Quiz & Flashcards