Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Matilda - 7 juli 2009 10:28

 Se hela bilden




Idag känner jag att jag helst av allt inte vill gå och jobba. Vill hellre ligga i soffan och bara lata mig! Är ju inget som jag kommer göra utan jag kommer lydigt vara på jobbet kl. 12. Är ju "bara" 8 arbetsdagar kvar tills min lovely 3 veckors semester börjar, jag längtar som fasen!


Men det är ju bara att stå ut med skiten ett tag till dock, pengarna behövs ju verkligen nu :S Kommer ju få betala minst 2500:- i självrisk på ATG räkningen och sedan ska Hallon skos i morgon som inte är gratis.

  Kanske ska gå en skonigskurs och lära mig sko henne själv, sparar ju lite pengar då, hehe^^


På semstern hade jag ju tänkt rida ganska mkt, men dessa planer ¨gick ju i stöpet. Kanske får skritta lite som mest, och det är ju sååå roligt. Till helgen är de ju Anki träning också, kan ju int vara ed själv så jag ska kolla på Carolina och Viveca i stället. Ställer nog upp som fotograf också...


Tycker även att vädret kan bättra på sig lite, regn och åska är inget jag föredrar i juli utan mer i oktober typ. Ska ju vara så här värdelöst väder hela veckan också tydligen : (


Känner att detta inlägg blev lite negativt men det är så jag känner mig i dag i detta gråa väder och skadad häst.


Ha de bra annars!

Ovido - Quiz & Flashcards