Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Matilda - 16 juli 2009 07:19


Sitter här och segar mig efter att ha ätit frukost. Jobbar 07.45 - 16.30 och det är litwe tidigt för min del tycker jag ^^


Men nu är det ju bara 2 jobbdagar kvar och sedan semester i 3 veckor! Gud va skönt det ska bli att bara vara. Kommer nog att vara rastlös andra dagen men men. Har informerat anders att vi ska göra klart i lägenhetn, lite småplock och sedan röja på balkongen så man kan vara där ute. SKa ju vara full rulle här alla 4 PIP dagarna så då lär allt vara klart  ;)


Idag ska jag äntligen rida lite! Ska rida Viveca på banan och prova hennes sadel och kommentera den. Hoppas bara att det är uppehåll och inte regnar något.


Måste ringa och boka återbesökstid idag också så jag får en tid v30 eller v31. Hoppas på att det kommer bli ett positivt besked bara...


Nu ska jag åka till jobbet , hej då på er. 

Ovido - Quiz & Flashcards