Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Matilda - 21 juli 2009 16:36


Japp, det blir lätt dåkigt med uppdatering när man är upptagen med att ha semester : ) Det är väl då man ska ha tid med sådant här men jag har gjort massa annnat kul i helgen.


I lördags åkte jag, anders, hanberg, ola m dotter och lundkvist till GBG. Vi hade fått låna en minibuss så det var livat värre på vägen ned  ; ) Öl och hög musik, en del godis blev det också. Checkade in på Gothia Towers (mitt emot Liseberg) och skulle precis gå til Liseberg när det verkligen började ösregna! Så vi satt i lobbyn en stund och boysen tog lite mer öl, jag nöjde mig med cola ^^


Slutade regna efter en stund så då traskade vi över till Liseberg och där var vi från 13-22, en heldag alltså. Åkte massa berg-och dalbanor och lite annat kul, så jag var iaf nöjd.


På söndagen blev det underbar frukost på Gothia, fanns hur mkt som helst att välja på : ) Efter det blev det en sväng på Nordstan (shoppade ingenting!) och sedan bar det av hemåt. När vi åkt halva vägen så fick jag sprängande huvudvärk och mådde jättilla och fick frossa :S Så vi stannade en stund och när jag satte mig i bilen så var jag typ bra! Kanske en sväng av svininfluensa kanske...?


När vi kom till Karlskoga var killarna lagom onyktra och det bestämdes att vi skulle "cruisa"  genom centrum med öppna sidodörrar och musiken på högsta volym. Så där åkte vi typ 3 varv. Själv så satt jag mest och skämdes ögonen ur mig under den turen...


Igår så var det en riktig slappardag, Satt i soffan fram till 16 och sedan åkte jag oich handlade mat och sedan lagade jag köttfärssås och spaghetti. Sedan blev det stallet : ) Hallon hade nog saknat mig lite tror jag , hon gnäggade så glatt åt mig när jag hämtade henne<3 Hon brunstar dock just nu plus att hon är riktigt rastlös så hon är lite värre än vanligt. Står och skriker i stallet och trippar på tårna när man går med henne. Undrar i dessa tider varför i hela världen jag valde ett sto...Men det blir nog bättre!


Nu ska jag sätta mig och läsa sista delen i Stieg Larssons serie Millenium.


Så på återseende: )

Ovido - Quiz & Flashcards