Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Matilda - 11 juli 2009 23:21


Yepp kom nyss hem från lite "ladies night" hemma hos Malin tillsammans med elina. Vi lagade lax och potatisskivor i ugn och sallad myckat gott! icke att förglömma majskolvarna också^^ Vi hade väl ca ett kilo godis som nästan vart slut när vi bröt upp  ; )

 Det dracks lite vin (me &malin) och det pratades en hel del minnen och även lite framtidsplaner. Dock så blev det nog mest hästprat  :) Men trevlig och många skratt blev det, får vi göra om! Ska försöka ordna till en fest i lägenheten ganska snart, var ju ett tag sedan nu...


Fick skjuts hem av Elina (typ 50m^^) och anders ringde och sa att han skulle på Statt. Jag var inte direkt sugen på det, är ju ganska uselt väder och måste spara pengar, så för mig blir det nog snart sängen.


JObbade 10-14 idag, gött med lite extra cash i kassan inför semsestern och sedan låg jag och myste i soffan med anders fram till kl. 18. Åkte och hämtade upp Angelika efter jobbet och skjutsade henne och sedan iväg till stallet.


Och hör och häpna; Hallons hårda svullnad var nästan helt bort!!!!! Gud vad glad jag blev när jag kände på benet. Svullnaden hade nog gått ner med ca 60% sedan på morgonen. På de andra kvällarna som jag tagit in henne så har svullnaden varit lika hård och stor som innan. Så nu hoppas jag att det är på väg åt rätt håll i alla fall! Håll tummarna!


Nej mina vänner, nu är det dags att krypa till kojs för att i morgon slå upp de gröna till en ny solig(?) dag : )


God natt 

Ovido - Quiz & Flashcards