Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Matilda - 9 juli 2009 07:58


Fanns inte mkt i kylen att hämta men rostade mackor kunde jag ändå fixa fram ^^ S¨å nu är jag mätt och belåten en stund iaf.


Hua, vilket regnväder vi hade i går e.m./kväll Det verkligen vräkte ner. Till och med så mkt att larmet gick på en bil nedanför mig ^^ Och jag är inte direkt ett fan av åska heller så jag satt under min filt och försökte läsa en bok i mökret. Vågade inte ha på datorn/tv/lampor i fall blixten skulle slå ned.


I morse så låg det även en lapp på hallgolvet att det hade kommit vatten i källaren, så nu skulle man kolla om sitt förråd hade fått vatten, suck. Jag hoppas att det inte runnit in ngt vatten till vårat förråd, men det ligger ganska långt bort från ingången också.


Glömde skriva igår att Hööks ska öppna i Karlstad! :) Så í slutet av augusti så har man både Färjestad Rid &Trav satm Hööks att shoppa loss på, tjoho; )


Idag blir det jobb till 16.30 sen vidare ut till stallet och ta hand om skruttan. Tyckte igår att svullnaden gått ner något men inte mkt, men hoppas det är på rätt väg i alla fall! Sedan vid 18.30 blir det tävlingsmöte.


So long my friends!

Ovido - Quiz & Flashcards