Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Matilda - 6 juli 2009 21:18


Sitter och smaskar på hårda karameller som jag fick av M&P från Turkiet, mkt gott : )


Har precis duschat efter att ah tillbringat ett par timmar hos M&P och snyltat lite mat. Anders är till Åland så jag är själv hemma :( Men nu har jag i alla fall fått sällskap ett par timmar.


Har jobbat 07.45-15.45 idag riktigt lagom pass faktiskt! Ringde dock som  f*n hela dagen men beror ju på att många har semster. Blev erbjuden Kval. övertid men nu tycker jag att jag har jobbat ganska mkt en period så tackade nej.


Annars så händer inget direkt spännande i mitt liv. Var till stallet i e.m oich Hallons svullnad har inte gått ner :( Hoppas på att blödningen "läker" även om det är svullet. Fick veta att Icarus haft samma skada och det tog ju typ 6-8 månader innan han var igång igen...Men det var tydligen en ganska stor skada medan Hallon var relativt liten sa vet. Hoppas på att hon är bättre tills vi ska på återbesök i alla fall!


Sitter och slötittat på Lipstick Jungle men har ingen vidare koll på vad som händer. På torsdag är det tävlingsmötet 18.30 som jag ska försöka komma ihåg att gå på! Annars får du påminna mig Malin.


Igår var jag ut till Övergården i Linnebäck och skrev på hyresavtal på stallplatsen. Kollade in deras nya hus, och WOW vad fint och stort det var! Där vill jag bo : ) Kollade in stallet också och det såg lika lyxigt och snyggt ut. Världens finaste boxtavlor med hästarnas namn kommer finnas också, med guldram runt  : ) Jag kommer ju inte våga ha Hallon oborstad inne i stallet ^^


Fick även en present av Carolina för att jag hjälpt henne med Viveca lite då och då. Fick ett regntäcke från märket HKM, ser ut så här, fast ett mörkbrut nedtill och beige upptill, jättefint med fleecefoder : )

Och det var ju inte direk tbilligt kan jag påstå, men säger ju inte nej till presenter ^^

'


Helgen v. 29 så åker jag och anders plus lite andra personer till GBG och Liseberg över helgen. Anders hade boktat hotellrum på Gothia! Ûbergod frukost har dom där och jäätefin utsikt fast smakar det så kostar det också...


Nu ska jag chatta lite med anders ^^

Ha de

Ovido - Quiz & Flashcards